Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Τι σημαίνει γνωρίζω; (Μέρος 3ο)

Με άλλα λόγια γνωρίζω, για τους περισσότερους από εμάς σημαίνει το ότι ανατρέχω σε βάσεις δεδομένων είτε δικών μου είτε κάποιων άλλων.  Άρα ξαναζώντας ένα γεγονός που είναι παρόμοιο με κάποιο άλλο, δεν κάνω καν τον κόπο να το ξαναπαρατηρήσω. Έχω έτοιμη την πληροφορία και απλά την καταχωρώ αυτόματα στην ανάλογη κατηγορία. Αυτό σημαίνει πως δεν κοιτώ συχνά τον ουρανό γιατί ξέρω ότι θα αντικρίσω έναν γαλάζιο θόλο που επάνω του κάποιες φορές υπάρχουν σύννεφα. Δεν παρατηρώ τα δέντρα στο διπλανό πάρκο γιατί είναι πάντα εκεί!! Τα ίδια δέντρα. Ο ίδιος χώρος. Αν υπάρξουν μεγάλες αλλαγές όπως μία καταρακτώδης βροχή π.χ. θα μου αποσπάσει για λίγο την προσοχή, περισσότερο γιατί με ξεβολεύει από την καθημερινή μου ρουτίνα και όχι γιατί έχω την διάθεση να την παρατηρήσω αυτήν καθ΄εαυτήν. 
Ζούμε μόνο μέσα από τον μηχανισμό της τελικής προ-ειδοποίησης. Διεκπεραιώνουμε τις καθημερινές μας υποχρεώσεις μέσω των χιλιάδων κωδικών μας και ξυπνάμε μόνον εάν παραστεί ανάγκη. Όταν κάποιο δηλαδή γεγονός δεν έγινε όπως αναμενόταν μας ξυπνά για λίγο μέχρι ότου να το καταχωρίσουμε και αυτό σε κάποια κατηγορία! Όλο αυτό όμως έχει καμιά σχέση με την γνώση; 
Kalliopi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου